Red Bull-en bideo bat marka-edukiaren adibide egokia

Duela gutxi blog honetan artikulu txiki bat argaitaratu nuen marka-edukiaz. Oraingo honetan han esandakoak ondo baino hobeto islatzen dituen adibide bat dakart. Red Bullek aurkeztu duen honako bideo hau:




Red Bull edaria jarduera dinamiko eta abenturazko bati lotzen dio, bizitzeko estilo bati, leku exotiko bati. Marka bera ia ez da ikusten: edariaren potoa ikusten den planoak oso gutxi irauten du eta esatariaren biseran logoa ikusten da; besterik ez.

Protagonista Ryan Doyle free-running-eko munduko txapelduna eta bere itzulipurdiak dira. Agertokia, berriz, Turkiako Mardin hiriko arkitektura zoragarria.

Comments

Popular posts from this blog

QR kodeak erabiltzeko gida

Europar Batasunak eduki digitalei eta hizkuntzei buruzko ekimena jarri du abian

Zenbateraino da onuragarria papera birziklatzea?